הכנה ליום התחנות מור, מרקם, צמרת ומס"ר

התרגול הפרטי בהיפוקרטס, יחד עם הניסיון הרב שלנו בהדרכה ליום התחנות,  יסייעו לך מאד להגיע בטוח ומוכן  ולהציג את עצמך באופן המיטבי על מנת להגדיל את סיכוייך להתקבל לפקולטה לרפואה. 

מרכז הערכה למועמדים מורכב מ-6 תחנות. בתחנות אלו תפגוש מראיין או שחקן. התחנות מחולקות ל-3 סוגים ובהן תתבקש:

  1. לתאר ולנתח מצבים שונים שחווית בעברך – תחנת הראיון האישי. 

  2.  להציג את עמדתך לגבי דילמות אתיות שונות – תחנת הדילמות. 

  3. לשחק בסימולציות מול שחקנים מקצועיים אשר יאתגרו אותך בסיטואציות קונפליקטואליות שונות ואשר לאחריהן תעבור תחקיר על ידי מראיין שצפה בך מהצד – תחנת סימולציית שחקן. 

 התרגול לתחנות הראיון האישי ותחנות הדילמות האתיות מתבצע במפגש אישי אחד בהיפוקרטס המתקיים באופן פרטי לכל מועמד. ההדרכה כוללת הסבר אישי ומותאם לך ותרגול פרטני שלך. 

 התרגול לסימולציות עם שחקן מתבצע בפגישה קבוצתית קטנה מאד (עד 3 מועמדים) עם שחקן מקצועי שבמסגרתה כל מועמד מקבל הדרכה פרטית. על ההכנה לסימולציות שחקן ניתן לקרוא ב- סדנת שחקן למור, מרקם, צמרת ומס"ר. 

ניתן לתאם הדרכה לכל סוגי התחנות או לחלקן, על פי בחירתך.

השאלות אותן נתרגל מעודכנות ומבוססות על שחזורים משנים קודמות ועד שנת 2023. בנוסף, תקבל חוברת הדרכה מעודכנת הכוללת את כל מה שעלייך לדעת על יום התחנות. 

במידה ותבחר בכך, אשמח לצוות בינך לבין מועמדים נוספים לצורך המשך תרגול החומר הנלמד.

הדרכה פרטית מקצועית ליום התחנות היא הדרך הטובה ביותר עבורך להגיע מוכן ולהגדיל את הסיכוי שלך לציון גבוה. 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support