93% מהמועמדים שלקחו הכנה בהיפוקרטס למבחן הממוחשב בבן גוריון בשנת 2023 – עברו אותו בהצלחה! 

ניסיון רב בהדרכה  לכל שלבי המיון בקבלה לרפואה בבן גוריון! כתיבת קורות חיים, הדרכה למבחן הממוחשב והכנה לראיון האישי.  

ההדרכה בהיפוקרטס למבחני המיון בפקולטה לרפואה בבן גוריון כוללת 3 חלקים ב-3 פגישות. ניתן לתאם שלושה מפגשים לכל חלקי ההדרכה או רק לחלק ממנה, הכל על פי בחירתך:

  1. לקראת ההרשמה לאוניברסיטה – כתיבת קורות חיים בהליך ההרשמה לאוניברסיטה.
    על סמך ניסיון רב שנים בהכנה לראיונות בבן גוריון ובכתיבת קורות חיים לבן גוריון אייעץ לך כיצד לכתוב את המסמך החשוב ביותר בקריירה שלך! קורות החיים מהווים תמיד את הבסיס לראיון האישיותי אליו תזומן אם תעבור את המבחן הממוחשב בהצלחה. במפגש הפרטי נכתוב ביחד את קורות החיים שלך, באופן שייצג אותך היטב, תוך דגש על חוזקותייך אשר יבליטו את התאמתך כמועמד ללימודי רפואה. ניסוח וכתיבת קורות החיים באופן זה יתנו לך יתרון משמעותי בשלב הראיון האישי.
  2. לקראת המבחן הממוחשב – הדרכה  מקיפה לכל החלקים האישיותיים במבחן הממוחשב ותרגול משותף עם משוב . ההכנה למבחן הממוחשב היא במפגש הדרכה אחד בן שעתיים הכולל הכנה מקיפה לכל החלקים האישיותיים במבחן הממוחשב. בנוסף, בסוף השיעור תקבל חוברת הדרכה ובה הסברים מקיפים על המבחן הממוחשב ושאלות נוספות לתרגול עבור כל חלקי המבחן. ההכנה לשנת 2024 מתבססת על המבנה החדש של המבחן משנת 2023. 
  3. לקראת הראיונות האישיים – הראשון וגם השני. ברכות!! עברת את הממוחשב והגעת לשלב האחרון והקובע!  בהיפוקרטס אנו מבצעים הכנה פרטית, מקיפה ומקצועית הכוללת סימולציית ראיון לשאלות השכיחות השונות הנשאלות מדי שנה בבן גוריון בשילוב עם מסמך קורות החיים שלך. זאת, תוך מתן תשומת לב להיבטים חשובים עליהם שמים דגש בהליך המיון באוניברסיטת בן גוריון. בסוף המפגש תקבל חוברת הדרכה מפורטת עם מאות שאלות משוחזרות מראיונות בשנים קודמות. 
           הניסיון הרב שלנו בהכנת מועמדים לקבלה לבן גוריון יגדיל מאד את סיכויי הקבלה שלך!

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support