סדנת שחקן למור,מרקם, צמרת ומס"ר

 ישנן 3 סימולציות שחקן ביום התחנות והן מהוות 50 אחוזים מהציון! 

הכנה ייחודית בהיפוקרטס – סדנה עם שחקן מקצועי לתרגול סימולציות . 

שלוש תחנות ביום ההערכה בנויות  מסימולציה של המועמד מול שחקן מקצועי אשר במשך 5 דקות מאתגר את המועמד עם סיטואציה קונפליקטואלית קשה. לאחר 5 דקות של סימולציה מול השחקן, עובר המועמד תחקיר בן 5 דקות על ידי המראיין שצפה בו. 

סימולציות עם שחקן מהוות 50% מהציון במרכז ההערכה וכדאי מאד לתרגל אותן באופן מקצועי ולא רק עם מועמדים אחרים או במסגרת ימי סימולציות. בהיפוקרטס אנו מתרגלים בקבוצה קטנה עם שחקן מקצועי, סיטואציות קונפליקטואליות משוחזרות מהמבחנים בשנים האחרונות, ולומדים כיצד להתמודד עם הסימולציות וכיצד לעבור בהצלחה גם את התחקיר שלאחריהן.

בסימולציות בהיפוקרטס משתתף זהר עילם, שחקן מקצועי, בעל ניסיון רב במשחק בסימולציות להכנת מועמדים לרפואה. כל מועמד בסדנה משתתף בעצמו ב-3 סימולציות וב-3 תחקירים שלאחר סימולציה ולאחר מכן מקבל משוב אישי לגבי נקודות לשימור ושיפור. 

ישנם הרבה מאד היבטים אישיותיים לגבי המועמד אשר נחשפים בהליך הסימולציה. במהלך הסדנה עם השחקן נדריך אותך באופן אישי ומקיף, כיצד להציג את עצמך באופן המיטבי בתחנות סימולציית השחקן ביום התחנות שלך. 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support